יום חמישי, 26 בפברואר 2015

אודי אור חיים

אודי אור חיים

אודי אור חייםאודי אור-חיים
שותף בקליאנטה החברה למוסיקה, מנהל מוזיקלי, מעבד ומתזמר
מגיל 8 מנגן על תופים, פסנתר וכלי הקשה בעל ניסיון רב בהפקות חיות.
בוגר The Collective School Of Music NYC מחזור 2002
בעשור האחרון היה לי הכבוד והעונג ללוות אמנים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, כמו כן ניגנתי במחזות זמר רבים, הקלטתי למיטב האמנים והפקתי מוזיקלית פרוייקטים.בשלוש השנים האחרונות עסקתי בעיקר בעיבוד, תזמור וניהול מוזיקלי להפקות חיות בתחום האירועים.לקליאנטה הגעתי כמנהל מוזיקלי האמון על תחום המוזיקה החיה, אני שמח על הבית החם והתומך שנותן לי את התנאים ליצור חוויות מוזיקליות צבעוניות ואיכותיות.אני שמח וגאה על הזכות לעבוד עם מיטב הנגנים בארץ המלווים את הפרויקטים שלי בשנים האחרונות.
המטרה שלי היא להתאים את המופע הנכון לאירוע מרמת הרעיון והייעוץ ועד לביצוע בפועל, היתרון בהיותי מעבד למעשה נותן לנו כחברה את היכולת לספק פתרונות מוזיקליים בהזמנה אישית לאירועים וכמובן מעמידה אותנו בשורה ראשונה עם הפקות בסדרי גודל בינלאומיים.
השיר שאני הכי אוהב?? לא פייר - יש איזה חמישים כאלה.....
אז נלך על תקליט - OK Computer - Radio Head


http://caliente.co.il/wp-content/uploads/2013/07/Head-Shot-Udi2.jpg
לעוד איפורמציה ויצירת קשר אודי אור חיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה